Monday, June 16, 2014

این هم برادر یک است و آن هم

من برادری  را می شناسم که با افتخار با خواهر خود شانه به شانه  قدم میزند!
خواهر اش بایسکل میگرد و برادراش موتر سکیلت خود هر دو میرود به با هم مسابقه می دهند
با خواهر خود قسمی رفتار میکند که گویا نزدیکترین دوست اش است، همرای یکدیگر فکاهی میگوید خنده میکند و ....
در مقابل این برادر، برادری را می شناسم که به خواهر خود را اجاره نمی دهند که حتی به برای ارتقای ظرفیت خود درکدام کورس بیرود فقط دانشگاه برو و سر خود را پایین گرفته به خانه بیا و یا اگر شاگرد مکتب باشد هم باید این کارا کند اگر نه جزای که تعین شده سزوار اش خواهم شد. اگر با خواهر خود به بازار بیرود خواهر خود را می گوئید از داخل موتر بیرون نشو تا کسی نبیند که فلان با خواهر خود به بازار آمده و معلوم دار است که جای اش در چوکی پشت سر است.
نمی دانم با این قید گیری چه را می خواهد ثابت کند یا می خواهد که ثابت کند که من از خواهر خود محافظت میکنم برایت می گویم برادر من این راه اشتباه است خودت کلان آدم هوشیار و دانا هستی پس چرا این نادانی را میکنی.
مشکل خودت نیست هر قدر که دانا باشی بازهم تربیه پدر و مادر و همچنان جای که زندگی میکنی تاثیرات خود را دارد اما اجازه ندی که اینقدر تاثیر کند چون آمار نشان داده که در هر منطقه قید گیری زیاد باشد فساد اخلاق هم در آنجا زیاد است.
و حالا قضاوت کن کاری تو درست است و کاری که یک برادر برای خواهر خود بهترین دوست است، خودت قضاوت کن خواهر تو خوش است با برادرخود بودن یا خواهر آن که هم برایش برادر است و هم دوست.

در آخر سلام من برای برادر های که خواهرش برای شان باعث افختار است نه اینکه باعث شرم شان.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Best Buy Printable Coupons