Wednesday, September 14, 2016

...

اول که بعد از خیلی مدت ده روز چهارم عید من به دفتر آمدم و دوم امروز روز اول کاری من است باید هم وقت شناس باشم و هم متعهد به وظیفه خود( قبلا هم پابند وقت و هم متعهد به وظیفه خود بودم) قسیمکه گفتم امروز زور اول کاری من است باید ثبوت کنم که پابند وظیفه و وقت هستم.  و از سوی دیگر اول هیچ دل من بر نمی داد به سر کار آمدن ووقتی بعد ار بسیار زحمت آمدم.. عالی جناب ها رفته بانک و من همراه برادر خو منتظریم تا ایشان از بانک بی آیند.. من و برادر من نزدیک است که خواب برویم چون خسته شدیم از انتظار کشیدن.. و از طرف دیگر مسول امنیت دفتر نو روی ده روی ما است و مصروف کار های خود.. براینکه ده کار های او مزاحمت نکنم حالا ما کم کم هم سکوت ره اختیار کردیم و هم سقوط را..

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Best Buy Printable Coupons